Lietuvos ambasada Vokietijoje skelbia atranką užimti vairuotojo (-os) pareigybę

Lietuvos Respublikos ambasada Vokietijos Federacinėje Respublikoje ieško vairuotojo (-os). Jei atitinkate reikalavimus ir esate pasiruošę naujiems iššūkiams, kviečiame kandidatuoti.
Pareiginė alga nuo 1678 EUR.
Reikalavimai:
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą;
- turėti vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti atstovybės tarnybines transporto priemones;
- turėti automobilio eksploatavimo įgūdžių, žinoti automobilio veikimo principus ir sandarą;
- žinoti įstatymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius eismo saugumą, automobilių transporto darbo saugos taisykles, pirmosios medicinos pagalbos suteikimo nukentėjusiajam tvarką ir būdus;
- išmanyti atstovybės, ministerijos tarnybinių lengvųjų automobilių naudojimo taisykles;
- žinoti ir deramai parinkti vietinio ir tolimojo susisiekimo maršrutus, sugebėti savarankiškai planuoti ir atlikti savo darbą;
- atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“.
Funkcijos:
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- vairuoja tarnybines transporto priemones;
- veža ambasados darbuotojus, delegacijas, ambasados svečius į darbo susitikimus, renginius ir iš jų;
- prižiūri tarnybinių transporto priemonių techninę būklę, vidaus ir išorės švarą;
- rūpinasi transporto priemonių techniniu aptarnavimu, prireikus organizuoja jų remontą;
- rūpinasi tarnybinių transporto priemonių draudimo reikalais;
- laiku ir atsakingai pildo su transporto priemonėmis ir vairavimu susijusius dokumentus, tvarko transporto priemonių degalų ir kitų sąnaudinių medžiagų ir ridos apskaitą;
- pristato paštą, kvietimus ir dokumentus į įvairias institucijas, įstaigas ir organizacijas ir kt. ir atitinkamai paima iš jų;
- prireikus pakrauna ir iškrauna transporto priemones, gabena krovinius į ambasadą ir iš jos;
- prisideda organizuojant ambasados renginius ir priėmimus;
- registruoja gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, kopijuoja ir siunčia dokumentus, tvarko protokolinę korespondenciją ir vykdo kitas dokumentų valdymo funkcijas;
- formuoja ambasados dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą bei tvarko archyvą;
- vykdo kitus ambasados vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.
Su darbuotoju bus sudaroma terminuota darbo sutartis.
Pretendentai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2024 m. spalio 25 d. (įskaitytinai) elektroniniu paštu info-botschaft@mfa.lt, turi pateikti gyvenimo aprašymą, išsilavinimą patvirtinančius dokumentus ir motyvacinį laišką. Pokalbiai su atrinktais kandidatais planuojami 2024 m. spalio 28-29 dienomis Lietuvos Respublikos ambasados patalpose arba pasitelkiant video konferencinę platformą. Papildoma informacija teikiama telefonu +49 (0) 30 89068124.