Elektroninė registracija lankytojų priėmimui

Sukurta 2015.02.10 / Atnaujinta 2020.04.02 08:14

SVARBU:

Piliečiai priimami ambasados konsuliniame skyriuje pirmadieniais - penktadieniais nuo 10 iki 13 val.

Telefonu konsultuojame pirmadieniais – ketvirtadieniais pasibaigus priėmimo laikui – nuo 14 iki 17 val., penktadieniais - nuo 9 iki 13 val.

Lietuvos valstybinių švenčių dienomis Ambasada nedirba.

DĖMESIO:

  • Registracija sekančiam mėnesiui (esant poreikiui dviems mėnesiams) pradeda veikti kiekvieno mėnesio pirmąją darbo dieną nuo 9.00 val. Pvz.: registracija gegužės mėnesiui bus atidaryta balandžio mėn. pirmąją darbo dieną.
  • Registracija galima, jei kalendoriuje yra nors vienas žalios spalvos langelis. Jei visi to mėnesio dienų langeliai yra rausvos spalvos, tai reiškia, kad tą mėnesį laisvų vietų jau nėra. 

 

Vadovaujantis Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijos Ekstremaliųjų situacijų operacijų centro sprendimu dėl koronaviruso (COVID-19) plitimo prevencijos priemonių, nuo 2020 m. kovo 16 d. Lietuvos Respublikos ambasados Berlyne konsuliniame skyriuje laikinai teikiama tik neatidėliotina konsulinė pagalba. Atkreipiame dėmesį, kad elektroninė registracija priėmimui šiuo metu neveikia. Konsulinis priėmimas dėl dokumentų išdavimo ir kitų konsulinių paslaugų bus atnaujintas po atskiro pranešimo. Sekite informaciją.

Asmenims, kuriems dėl pasibaigusios kelionės dokumentų galiojimo datos reikia grįžti į Lietuvą, gali būti išduodamas laikinas ASMENS GRĮŽIMO DOKUMENTAS (galioja 2 savaites). Dėl šio laikino dokumento gavimo ir atvykimo laiko būtina suderinti iš anksto. Ši paslauga priskiriama prie neatidėliotinos pagalbos suteikimo.

Su atvykimo į Vokietiją sąlygomis (nepaprastosios situacijos metu) galite susipažinti:

https://www.auswaertiges-amt.de/en/coronavirus/2317268

https://www.bmi.bund.de/SharedDocs/kurzmeldungen/EN/2020/03/corona-ein-und-ausreise-en.html

Jeigu ketinate kreiptis į ambasadą dėl paso arba asmens tapatybės kortelės išdavimo arba keitimo, santuokos, ištuokos, vaiko gimimo apskaitymo arba kitais konsuliniais klausimais, dėl konkretaus priėmimo laiko būtina užsiregistruoti elektroninėje lankytojų priėmimo registracijos sistemoje bei patvirtinti savo apsilankymo laiką. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad kiekvienai atskirai paslaugai reikia užsiregistruoti atskirai.

Registruotis iš anksto nereikia šiais atvejais: teikiant pranešimą, kad asmens dokumentas prarastas, teikiant dokumentus dėl Lietuvos Respublikos pilietybės gavimo, teikiant prašymus tuoktis Ambasadoje.

DĖMESIO:

Konsulinis mokestis ambasadoje mokamas banko kortele (išskyrus American Express) arba iš anksto pavedimu į ambasados sąskaitą banke. Grynieji pinigai nėra priimami.

Jei pageidausite išduotus naujus pasą, asmens tapatybės kortelę ar kitus dokumentus gauti paštu, turite atsivežti sau adresuotą ir pašto markutėmis registruoto laiško sumai apmokėtą voką (vieną voką vienam dokumentui).

 

Naujienlaiškio prenumerata